Jaz kuham, Recepti, Sladko

Ovsena kaša (zajtrk prvakov)

Popoln zajtrk

Ovsena kaša zagotavlja veliko količino vlaknin, nasiti, sitost pa dolgo zadržuje, saj jo telo presnavlja počasi. S tem ohranja uravnovešeno raven sladkorja in energije. Kaša te bo potolažila in pripravila na naporen dan. Kašo lahko ješ vsako jutro in se je ne boš naveličala, saj lahko spreminjaš dodatke, ki si jih boš privoščila zraven. Izbira je neomejena, sveže ali zmrznjeno sadje, suho sadje, oreščki, semena, javorjev sirup, marmelada, džem, kokosov sladkor… vsako jutro se lahko prepustiš domišljiji. Najboljše pa je to, da si lahko kašo skuhaš dan prej in jo zjutraj pogreješ ali pa ješ kar hladno.

 

Sestavine:

  • 1 skodelica (2 dcl) ovsenih kosmičev
  • 3 skodelice (2 dcl) vode
  • 1 skodelica mandljevega ali riževega mleka
  • ščepec soli
  • sladkor, javorjev sirup ali katero koli drugo sladilo po okusu

 

Postopek:

Ovsene kosmiče v loncu zmešaj z vodo in soljo. Kuhaj do vretja, nato zmanjšaj temperaturo in kuhaj še približno 8 minut. Ves čas kuhanja mešaj, da se kaša ne bo prijela na dno posode. Ko je kaša kuhana sladkaj po okusu. Na koncu prilij mleko, dodajaj ga postopoma do željene gostote. Kašo lahko poješ takoj ali pa jo zjutraj pogreješ oz. si privoščiš kar hladno.

 

Ovseni kosmiči
Ovseni kosmiči

 

Med kuhanjem kaše neprestano mešamo
Med kuhanjem kaše neprestano mešamo

 

Na koncu dodamo javorjev sirup
Na koncu dodamo javorjev sirup

 

Kaša s sadjem in mandlji
Kaša s sadjem in mandlji

Jaz sem tokrat ovseni kaši dodala banane, jabolko s cimetom, breskev in zdrobljene mandlje. Njami!

Dober tek!

Za vsa vprašanja sem ti na voljo na Instagram profilu ali Facebooku

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja