Izziv: 10 dni zelenih smoothijev

1.-3. dan izziva pitja zelenih smoothijev (Polna energije, nato pa šok!)

Tako kot pri vseh dietah do zdaj sem tudi ta 10 dnevni izziv pitja zelenih smoothijev začela z veliko volje in zelo zagnano. Naj omenim, da se je izzivu pridružil tudi moj mož, tako da imava drug drugega za podporo.

1. dan pitja zelenih smoothijev

Začela sva v ponedeljek, najini punci sta bili na počitnicah pri dediju in babici na Pagu, tako, da nama je bilo lažje saj nisva rabila kuhati  zanju. Cel dan sem se počutila odlično, čutila nisem nobene lahkote. Niti ekrat mi ni prišlo na pamet, da bi se pregrešila. Energije sem imela za izvoz. Pospravila sem, oprala perilo in pokosila okoli hiše. Bilo je zelo vroče, pa vendar me ura in pol hoje za kosilnico ni utrudila. Ko pa sem stopila izpod tuša, sem začutila rahlo omotico. Tako, da sem si hitro zmešala smoothie in spila pol litra vode. Preostanek dneva sem preživela več ali manj lenobno, občudujoč kako hitro mi je uplahnil trebuh 😀

2. dan

V torek sem se zbudila totalno naspidirana. Po dolgem času sem se res naspala, možek pravi, da ga po dolgem času ni bolel križ.  Tehtnica pa kaže kilogram manj. Jeeeeeeeej! 😉

Opoldan sem se odpravila na pot, sama odšla sem po punci na Pag, saj je imel dragi naslednji dan veliko dela v službi. Tam nekje pri Rijeki sem se začela počutiti rahlo slabo, še dobro da sem imela s sabo smoothie, banano in grozdje. Zgleda so daljša pot in malce živčkov, poskrbeli za veliko porabo energije. Srečno sem prispela na Pag in komaj čakala, da prispem v Metajno ter objamem moji punci. Vsa utrujenost je zbledela, ko sem se potopila v morje. Uživali smo do poznega večera. Za večerjo sem se uspešno uprla vsem maminim dobrotam, spila smoothie in pojedla malo zelene solate. Ponoči pa katastrofa, bolečine v kolenih, medenici, dolgo nisem mogla zaspati…

3. dan

Okoli dveh zjutraj mi je končno uspelo. Moram priznati, da me je bilo kar strah kako bo zjutraj in kako bom peljala domov, glede na bolečine. Ko me je zbudila mamina kavica sem na veselje vseh sem ugotovila, da sem o.k. in me nič več ne boli. Po vsej verjetnosti je bila kriva dolga vožnja prejšnjega dne ali pa tudi čiščenje strupov iz telesa. Po mojem zelenem zajtrku smo se odpeljali s čolnom na plažo in uživali še zadnje ure preden smo odšli domov. Z atijem sva skupaj pospravila in pripravila čoln za pot domov, znosila prtljago v avto, ki je niti slučajno ni bilo malo, počutje pa je bilo kljub temu odlično. Pot domov je minila bliskovito, moji morski deklici sta bili pridni kot še nikoli, nobenih zastojev. Doma sta punci cartali atija, jaz pa sem še vse pospravila, zmiksala tekočo zeleno večerjo, potem pa smo vsi štirje popadali v postelje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja